مدیركل تبلیغات اسلامی یزد:

شبكه تبلیغی مروجان دین باید بر محور منطق و عقل باشد

شبكه تبلیغی مروجان دین باید بر محور منطق و عقل باشد به گزارش عطر حرم مدیر كل تبلیغات اسلامی یزد بر ضرورت تقویت قدرت عقلانیت در جامعه تصریح كرد و اظهار داشت: در عصر حاضر شبكه تبلیغی مروجان دین باید بر محور منطق و عقل در میان نوجوانان و جوانان باشد.


به گزارش عطر حرم به نقل از ایسنا، حجت الاسلام «سیدمحمدشریف حسینی كوهستانی» در جمع اعضای جمعیت بانوان فرهیخته و فعال در عرصه فرهنگ دینی استان كه به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی گردهم آمده بودند، اظهار نمود: در عصری زندگی می نماییم كه از آن بعنوان عصر ارتباطات یاد می شود و دسترسی به انواع اطلاعات در كمترین زمان امكان دارد.
وی تنها مشكل موجود این عصر را سردرگمی در صحت و درستی اخبار دانست و اضافه كرد: در چنین شرایطی صاحبان خرد می توانند با تفكر و تحقیق درست را از نادرست تشخیص دهند.
مدیركل تبلیغات اسلامی استان یزد بر ضرورت تقویت قدرت عقلانیت در جامعه تصریح كرد و اظهار داشت: در عصر حاضر شبكه تبلیغی مروجان دین باید بر محور منطق و عقل در میان نوجوانان و جوانان باشند.
حسینی كوهستانی در ادامه با بیان این كه همه پیامبران هم به دنبال تقویت قدرت تفكر و تعقل در میان قوم خود بوده اند تصریح كرد: در شرایطی قرار داریم كه باید از هر وسیله و روش معقول و مشروعی در جهت تبلیغ دین بهره ببریم.
این مسئول خاطرنشان كرد: معارف دینی برای انسان ها حیات بخش است فقط باید در انتخاب قالب و روش آن برای عرضه به نسل جدید دقت لازم صورت گیرد.
مدیر كل تبلیغات اسلامی استان یزد در انتها با بیان این كه ما در آئین خود از نظر منبع با هیچ كمبودی مواجه نیستیم تصریح كرد: هر چه بتوانیم آموزه های دینی را با عقل و منطق به نوجوانان و جوانان منتقل نماییم اساسا در آن زمینه موفق تر خواهیم بود.



1398/04/09
01:13:47
5.0 / 5
117
تگهای خبر: اسلام , اسلامی , امام , پیامبر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس