پوشش زنده برنامه هزار و ۵۰۰ هیأت در دهه اول محرم توسط عقیق

پوشش زنده برنامه هزار و ۵۰۰ هیأت در دهه اول محرم توسط عقیق به گزارش عطر حرم محرم سال جاری بیشتر از هزار و ۵۰۰ هیأت از راه موسسه رسانه ای عقیق به پیام رسان داخلی روبیكا پیوستند و پخش زنده مجالس خویش را از این طریق انجام دادند.


به گزارش عطر حرم به نقل از مهر، رضا صیادی، مدیرمسئول عقیق با بیان این خبر اظهار داشت: خدمات آنلاین محرم سال جاری از راه اینترنت کاملاً مجانی بود و بنابراین مورد استقبال چشم گیر هیأت ها قرار گرفت. به لطف سیدالشهدا ضد السلام، در دهه اول محرم بیشتر از ۱۵ میلیون بازدید آنلاین از ویدئوهای پخش زنده مجالس صورت گرفت. صیادی افزود: بعد از آخر هر برنامه، ویدئوی پخش زنده هیأت ها در کانال های روبیکا باقی می ماند، مجموعه این ویدئوها در دهه اول محرم بیشتر از ۳۰ میلیون بازدید داشت. بیشترین استقبال به ترتیب در استان های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، شیراز و خوزستان بود. وی درباره ادامه این فعالیت اظهار داشت: هیأت ها از این مورد به شدت استقبال کردند. بنابراین تصمیم بر این شد، این پویش در تعامل مشترک با روبیکا، همراه اول و عقیق ادامه پیدا کند تا هیأت ها بتوانند به صورت مستمر از این امکان بهره مند شدند. بزودی توسط عقیق پنل اختصاصی برای هیأت ها در نظر گرفته می شود که می توانند پخش زنده خویش را برنامه ریزی کرده و به اعضا خود از راه پیامک یا نوتیف اطلاع رسانی کنند. مدیر مسئول عقیق درباره دیگر فعالیتهای عقیق در دهه اول محرم سال جاری اظهار داشت: یکی دیگر از اتفاقات مهم این دهه، پخش برنامه زنده «باب القبله» بود که هر شب از ساعت ۰ تا ۲ صبح به صورت زنده از صفحه عقیق در روبیکا و اینستاگرام پخش می شد. یکی از اصلی ترین رویکردهای این برنامه، اطلاع رسانی فعالیت هیأت های سراسر کشور بود. با عنایت به این که سال جاری ویروس کرونا"> کرونا، نگرانی هایی بوجود آورده بود باب القبله کوشش کرد رسانه ای باشد برای هیأت هایی که با حفظ پروتکل های بهداشتی تلاش کردند مجالس حسینی باشکوه و عظمت بیشتر برگزار گردد. این برنامه با اجرا و کارگردانی مصطفی امامی و سردبیری مهدی ملک پور تولید شد و شب ها بیشتر از ۵۰ هزار نفر به صورت زنده به تماشای آن می نشستند که آمار بسیار بالایی برای یک برنامه اینترنتی مذهبی به حساب می آید. صیادی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد ساخت این برنامه را بعنوان مجله هفتگی هیأت ادامه دهیم. وی درباره دیگر فعالیتهای عقیق اظهار داشت: اپلیکیشن «رادیو عقیق» هم سال جاری با استقبال بالای مخاطبان همراه بود و بیشتر از ۲ میلیون بازدید از راه وبسایت و اپلیکیشن به دست آورد. از راه این سامانه، ۵ هزار فایل صوتی فقط برای دهه اول محرم سال جاری منتشر گردید. مدیرمسئول عقیق افزود: تیم خبری عقیق هم به پوشش مستمر اخبار مجالس شاخص سراسر کشور پرداخت و در این زمان بیشتر از ۲ هزار محتوای اختصاصی شامل خبر، گزارش تصویری و ویدئو از مجالس سراسر کشور تولید و منتشر گردید. صیادی اضافه کرد: سال جاری بیشتر از ۶ هزار کتیبه هم به صورت مجانی از راه سامانه «عقیق شاپ» با نقش «این خانه عزدار حسین است» به مردم اهدا شد. بودجه این طرح از راه سازمان اوقاف و امور خیریه تأمین شد که با استقبال بسیار بالای مردم روبرو شد. بخشی از این کتیبه ها ارسال شده و بخش دیگر تا چند روز آینده به دست مردم می رسد تا در دو ماه محرم و صفر زینت بخش منازلشان باشد. او در آخر ضمن تشکر از همه همکارانش در عقیق اظهار داشت: همه همکاران من در مجموعه عقیق، خودشان را خادم هیأت های سیدالشهدا می دانند و شعارشان «نوکری ارباب در فضای مجازی» است. این توفیقات مرهون زحمات بی دریغ همکارانم در مؤسسه عقیق است که به عشق سیدالشهدا در این ایام به صورت شبانه روزی کار کردند. امیدوارم به لطف امام حسین بتوانیم خادمان خوبی برای مکتب خاندان باشیم.

1399/06/11
23:12:11
5.0 / 5
1993
تگهای خبر: آنلاین , امام , بهداشت , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس