انتشار مجله راهبردی رسم

انتشار مجله راهبردی رسم عطر حرم: سومین شماره از مجله راهبردی رسم به همت معاونت راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی منتشر گردید.


به گزارش عطر حرم به نقل از مهر، «رسم» (راهبردهای سیاستی میدان)، مجله ای راهبردی-سیاستی است که تلاش می کند بوسیله تعامل با کنشگران میدان های فرهنگ، هنر و رسانه، ایده ها و راهبردهای سیاستی آنها را که ماحصل سال ها ایده پردازی و تجربه ورزی عملی است، دریافت کند و در قالب خلاصه های سیاستی به سمع و نظر مدیران، سیاستگذاران و تصمیم گیران حوزه های مربوطه برساند. در سومین شماره از این مجله، مطالبی با عناوین:

"گیر و دار تنظیم گیری در عصر رسانه های نوین با تمرکز بر تجربه ی اداره ی ساترا در گفت و گو با دکتر سید محمد صادق امامیان"، "الگوی امام محله؛ یک راهبرد مؤثر میدانی در زیست بوم فرهنگ و تبلیغ" به قلم حجت الاسلام مصطفی محجوب زاده، "مناسک پرتکرار؛ نگاهی سیاستی به مهم ترین پدیده ی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران" به قلم سیدباقر نبوی، "خاطرات راهبردی مسافری از بیروت" به قلم سید صادق موسوی،

"معرکه گیری برای شهرت؛ حاشیه ای بر سیاست گذاری سلبریتی ایرانی" به قلم داوود طالقانی، "بیگانگی حوزه های علمیه با دانش های روز زبانی" به قلم مهدی صالحی، "هوش مصنوعی، هنر، روزنامه نگاری و رسانه؛ تأملی بر ChatGPT" به قلم علیرضا رودساز، "روایت تبلیغ؛ مروری بر یک تجربه ی تبلیغی موفق در جزیره ی کیش" به قلم حجت الاسلام غلامحسین حقانی و "صنعت شیشه ای؛ تحلیلی سیاستی بر گردشگری داخلی" نوشته سید محمد موسوی به چشم می خورد. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی مجله راهبردی «رسم» می توانند به پایگاه اینترنتی rasmonline.com یا به آدرس https: //ble.ir/rasmonline در پیامرسان بله و یا به کانال اطلاع رسانی معاونت راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی در پیامرسان ایتا به آدرس https: //eitaa.com/ido_strategy مراجعه کنند.



منبع:

1402/02/12
11:33:24
5.0 / 5
374
تگهای خبر: اسلام , اسلامی , امام , تبلیغات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس