رادیو اربعین از اول ماه صفر شروع به كار می كند

رادیو اربعین از اول ماه صفر شروع به كار می كند عطر حرم: همزمان با فرا رسیدن ایام برگزاری مراسم با شكوه پیاده روی اربعین و اجتماع باشكوه زائران حسینی، معاونت صدای رسانه ملی با هدف توجه به اهمیت معنوی این مراسم و برای اطلاع رسانی همه جانبه و پوشش هرچه بهتر اخبار و اطلاعات مربوط به حضور گسترده زائران در این مراسم با شكوه، رادیو اربعین را برای سومین سال متوالی راه اندازی می كند.


به گزارش عطر حرم به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، این شبكه رادیویی از روز شنبه ـ ۲۹ مهر ماه ـ مصادف با اول صفر روی موج اف ام ردیف ۵/۹۵ مگاهرتز در تهران، روی موج اف ام ردیف ۹/۹۱ مگاهرتز در نجف اشرف و روی موج اف ام ردیف ۹/۹۰ مگاهرتز در كربلای معلی به صورت رسمی كار خویش را آغاز می كند.
پوشش خبری آخرین اقدامات دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان به زائران، اطلاع رسانی لحظه به لحظه از اخبار مربوط به این تجمع میلیونی و اطلاعاتی كه زائران در طول سفر خود به آن نیازمندند، از جمله اقدامات و برنامه های رادیو اربعین خواهد بود.
پخش رادیو اربعین ۲۴ ساعته است و نكات لازم را به صورت خبر، گزارش و گفت وگو اطلاع رسانی می كند. همینطور مخاطبان می توانند با استفاده از دستگاه های ستاپ باكس، گیرنده های دیجیتال و اپلیكیشن تلفن همراه این شبكه را دریافت كنند.


 

1396/07/26
18:12:37
5.0 / 5
4382
تگهای خبر: اربعین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس