ذوالفقاری: زائرانی كه دچار كسالت هستند به مراكز بهداشتی مراجعه كنند

زائرانی كه دچار كسالت هستند به مراكز بهداشتی رجوع كنند

زائرانی كه دچار كسالت هستند به مراكز بهداشتی رجوع كنند ذوالفقاری: زائرانی كه دچار كسالت هستند به مراكز بهداشتی رجوع كنند


به گزارش عطر حرم به نقل از ایسنا، حسین ذوالفقاری رییس ستاد مركزی اربعین حسینی در نشست این ستاد كه در محل وزارت كشور برگزار شد، اظهار نمود: رفت و برگشت زائران برای حضور در مراسم اربعین حسینی امسال با سال قبل تفاوت های زیادی داشت و امسال سفر زائران بهتر انجام شد.

وی در ادامه به زائران مراسم اربعین سفارش های مهمی كرد و اضافه كرد: حتما زائرانی كه دچار كسالت یا سرماخوردگی هستند پیش از اینكه وارد كشور شوند در مرزها به درمانگاه ها رجوع كنند تا كار كنترلی انجام شود.

رییس ستاد مركزی اربعین حسینی بیان كرد: امروز و فردا روند ورود زائران به كشور افزایش خواهد داشت بنابراین باید همه نهایت تلاش و تلاش خویش را به كار گیریم تا در لحظه های آخر مشكلی پیش نیاید.

ذوالفقاری اظهار داشت: از ابتدای ماه صفر تا به امروز امروز ۸ بامداد مجموعا حدود ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار زائر وارد كشور شده اند كه از این تعداد ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ایرانی، ۹۰ هزار زائر افغانستانی و عراقی كه مقیم ایران هستند و ۶۰ هزار نفر هم اتباع دیگر كشورها هستند كه از كشورمان عبور كرده اند.

ذوالفقاری تصریح كرد كه تمامی صاحب نظران می توانند در جلسات ستاد اربعین حضور یافته و نظراتشان را بیان كنند.

وی ادامه داد: دست اندر كاران برگزاری مراسم اربعین حسینی تلاش های خوبی انجام دادند و مردم هم همكاری های خوبی در این زمینه داشته اند.

رئیس ستاد اربعین اظهار داشت: روند رفت و برگشت زائران نشان داده است كه پیاده روی اربعین امسال نسبت به سال قبل منظم تر انجام شد. صدا و سیما اقدامات فرهنگی و تبلیغی خوبی در مورد اربعین انجام داد و در حوزه های امنیتی و انتظامی داخل عراق و ایران، بخش امداد و نجات، اسكان و تغذیه و حمل و نقل وضعیت خوبی را تا این لحظه پشت سر گذاشتیم.
ذوالفقاری تصریح كرد: از خانواده های تمام زائران می خواهم كه اگر زائرشان دچار كسالت یا سرما خوردگی است به مراكز بهداشتی و پزشكی رجوع كنند تا اقدامات كنترلی صورت بگیرد.

وی همینطور اظهار داشت: دبیرخانه ستاد مركزی اربعین باید به قرارگاه مشترك امنیتی دو كشور تاكید كند كه لحظه ای هم غفلت نكنند؛ چراكه جریانات تكفیری و تروریستی با عنایت به شكست های پی در پی كه در عراق و سوریه داشتند ممكن است از هر فرصتی استفاده كنند.

رئیس ستاد اربعین تصریح كرد: امسال بحث كنترل زائران غیر مجاز به خوبی انجام شد. همه نهادها تلاش های اثر بخشی در این زمینه انجام داده اند، كنترل غیر مجازها تاثیر مثبتی روی خدمات دهی بر زائران اربعین داشت.


 

1396/08/19
19:27:30
5.0 / 5
4916
تگهای خبر: اربعین , اسلام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس