مسابقه عكس موكب كربلا فراخوان داد

مسابقه عكس موكب كربلا فراخوان داد عطر حرم: موكب «آیلند» با انتشار فراخوانی، زائرانی را كه به پیاده روی نجف تا كربلای معلی می روند به «مسابقه عكس موكب كربلا» فرا خواند.


به گزارش عطر حرم به نقل از روابط عمومی سرزمین ایرانیان، زائران اربعین حسینی می توانند تصاویر خویش را با محوریت موكب های برگزار شده از مبدأ حركت تا مقصد كربلا و برگشت با تاكید بر تعاملات انسانی در موكب ها ثبت و در «مسابقه عكس موكب های اربعین حسینی» شركت نمایند.
در این راستا زائران و راهپیمایان حسینی می توانند عكس خویش را با هشتگ#mokebkarbala۹۷ و توضیح محل برپایی موكب در «روبینوی روبیكا» یا صفحه «اینستاگرام» خود بارگذاری و یا به «آی دی @imokeb در تلگرام» ارسال نمایند. در صورتیكه صفحه اینستاگرام شركت كنندگان شخصی باشد، باید عكس را مستقیم به آی دی mokebkarbala۹۷ در اینستاگرام ارسال نمایند.
همینطور بر طبق این فراخوان هر شخص می تواند تا پنج عكس منطبق با مبحث یاد شده ارسال نماید. در این فراخوان تاكیده شده كه مسوولیت حقوقی آثار ارسالی بر عهده فرد ارسال كننده تصاویر است. به ۱۰ نفر بعنوان برتر و به قید قرعه یك سكه تمام بهار آزادی هدیه خواهد شد.
در این فراخوان با تاكید به این كه آثار و تصاویری كه فقط با دوربین تلفن همراه گرفته می گردد قابل پذیرش است، اعلام شده آخرین مهلت ارسال عكس ها بیستم آبان ماه، زمان قرعه كشی و اعلام برندگان بیست و ششم آبان ماه و زمان تجلیل و اهدای جوایز پنجم آذر تعیین شده است.
«نخستین ایستگاه پیاده روی اربعین موكب آیلند» در كیلومتر ۳۵ اتوبان تهران ـ ساوه و با همت كاركنان شهر آیلند و بانك گردشگری برگزار شده است.



1397/08/05
14:46:16
5.0 / 5
4377
تگهای خبر: اربعین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس