گزیده بیانات رهبری؛

وحدت امت اسلامی اوجب واجبات می باشد

وحدت امت اسلامی اوجب واجبات می باشد به گزارش عطر حرم شركت كنندگان در اجلاس جهانی «محبان خاندان (ع) و مسئله تكفیری ها»، بامداد امروز (پنجشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار كردند.


گزیده بیانات رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار به شرح زیر است:
* حب خاندان وسیله وحدت بین مسلمین است
* وحدت امت اسلامی اوجب واجبات است
*حب خاندان مخصوص شیعیان نیست؛ همچنان كه وجود پیامبر اسلام وسیله ی #وحدت بین مسلمین است، محبت خاندان هم می تواند عامل وحدت باشد و امروز دنیای اسلام به این محبت و همدلی به شدت نیازمند است.
* امروز پیكر دنیای اسلام به شدت زخم خورده است و دشمنان اسلام توانسته اند با تولید جنگ و اختلاف، دنیای اسلام را فشل كنند و دشمن آن را در حاشیه ی امن نگهدارند. در غرب آسیا رژیم صهیونیستی در امنیت به سر ببرد و آن وقت مسلمانان به جان هم بیفتند.
* با كمال تأسف باید قبول كنیم در درون امت اسلامی كسانی هستند كه همان كاری كه آمریكا و رژیم صهیونیستی می خواهد، انجام می دهند.
* در یك چنین شرایطی وحدت امت اسلامی اوجب واجبات است.
* روز بازگرداندن فلسطین به مردم فلسطین روز جشن دنیای اسلام است
* امروز مسئله ی فلسطین، مسئله ی اول دنیای اسلام است؛ چون كشوری اسلامی است كه غصب شده و به جایگاهی برای اختلال در امنیت كشورهای منطقه تبدیل شده است. باید با این غده ی سرطانی [رژیم صهیونیستی] مبارزه كرد.
* كسی در كسوت مفتی دین، فتوا بدهد كه مبارزه با صهیونیست حرام است و جایز نیست! این فاجعه است. كسانی در دنیای اسلام این جور برخلاف مصالح اسلام عمل می كنند و برخلاف نص صریح قرآن «أشداء بینهم و رحماء علی الكفار» هستند.
*امیدواریم روزی برسد كه فلسطین به مردم فلسطین برگردد. آن روز، روز جشن و عید دنیای اسلام و ضربه ی واقعی به پیكره ی استكبار خواهد بود و آن روز فراخواهد رسید.
* هرجا در مواجهه با استكبار به حضور ما احتیاج باشد، كمك می كنیم و از گفتنش ابایی نداریم
* قریب ۴۰ سال است از تشكیل جمهوری اسلامی می گذرد و از روز اول، آمریكا با ما دشمنی كرده است؛ توطئه و #تحریم و حمله ی نظامی و هر چه توانستند كردند. اما علی رغم میل آن ها، ما به طور پیوسته #پیشرفت كردیم.
* امروز جمهوری اسلامی نسبت به ۳۵ سال پیش قابل مقایسه نیست. آن ها خواستند ما را از بین ببرند اما خداوند متعال ما را تقویت كرد و ما در منتهای قدرت، حرفمان را صریح می زنیم؛ هر جا هم به حضور ما احتیاج باشد، كمك می كنیم و آن را صریح می گوییم و از گفتنش ابایی نداریم.
* ما در مواجهه با دنیای كفر ملاحظه ی هیچ كس را نمی كنیم.
ادامه دارد...

 

1396/09/02
13:10:26
5.0 / 5
4700
تگهای خبر: اسلام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس