كتابی كه زندگانی پیامبر اكرم (ص) را ادبی روایت می كند

كتابی كه زندگانی پیامبر اكرم (ص) را ادبی روایت می كند عطر حرم: كتاب جهانی در میم اثر سید حبیب نظاری كه به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تهیه شده است، زندگانی پیامبر اكرم (ص) را به صورت ادبی روایت می كند.


به گزارش عطر حرم به نقل از مهر، كتاب جهانی در میم كه به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تهیه گردیده، از طرف مؤسسه بوستان كتاب پرافتخارترین ناشر برگزیده كشور انتشار یافته است.
متن پیش رو قسمتی از این كتاب است كه ولادت حضرت محمد (ص) را روایت می كند: «چشم انتظاری عادت دیرینهٔ پنجره هاست… دختر وهب این روزها به آسمان خیره می شود… نگران چیزی می شود انگار این روزها مدام مست رایحهٔ بهشت می شود. نجوای آمنه با پروردگار یگانه هم لحن دیگری به خود گرفته است… شب شگفتی بود، حاصل جمع همهٔ نورهای مكان و لامكان حقِ مطلب عشق خدا را نمی توانستند ادا كنند. تا آن كه زنان بهشتی مادران رسولان خودرا به خانه ای كوچك در دل مكّه فرستاد، پرنده ای سفید ناگهان از میان ستاره ها نمایان شد و بال های نقره ای درخشان خودش را به پهلوی آمنه كشید، آمنه آرام شد. ناگهان نوری كه حاصل جمع همهٔ روشنایی های مكان و لامكان بود فضای خانه را پر كرد و مولود آمنه متولد می شود و لب به سخن می گشاید: «الله اكبر و الحمد لله كثیراً سبحان الله بكرة واصیلاً». عبدالمطلب او را محمد نامید تا هم در زمین و هم در آسمان ستوده باشد…».
جهانی در میم در ۲۴۲ صفحه، قطع رقعی. شومیز و به قیمت ۵۸ هزار تومان انتشار یافته است و علاقه مندان جهت تهیه این كتاب می توانند به فروشگاه های مؤسسه بوستان كتاب در قم و شهرستان ها بازگشت و یا با شماره تلفن ۳۷۳۹۲۰۰ با پیش شماره ۰۲۵ تماس حاصل كنند.


منبع:

1398/11/08
09:20:52
5.0 / 5
4416
تگهای خبر: اسلام , اسلامی , پیامبر , تبلیغات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس