دیدار جامعه دانشگاهی خاش با خانواده شهید رحیمداد كردی

دیدار جامعه دانشگاهی خاش با خانواده شهید رحیمداد كردی به گزارش عطر حرم ایسنا/سیستان و بلوچستان همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تكریم مادران و همسران شهدا جامعه دانشگاهی خاش با همكاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن غبار روبی مزار شهید رحیمداد كردی با خانواده این شهید والامقام دیدار كردند.


سرپرست دانشكده صنعت و معدن در این دیدار با تبریك دهه مبارك فجر و چهل ویكمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر سر آغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شكوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی در عصر حاضر است كه امنیت و استقلال را برای كشورمان به ارمغان آورده است.

محمد حسین دهقان اضافه كرد: عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی مرهون ایثارگری و رشادت های شهدا و رزمندگان است.

وی مهم ترین وظیفه مسؤلان را تكریم خانواده شهدا دانست و بیان نمود: خانواده معظم شهدا در دامان خود فرزندان رشید و مؤمنی تربیت كرده و با تشویق آنان برای حضور در جبهه های حق ضد باطل، از آرمان های اسلام و انقلاب دفاع كردند.

دهقان با اشاره به جایگاه والای شهدا، صبر و بردباری خانواده های معظم شهدا را ستود و آنرا یكی از شاخصه های حفظ نظام انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار نمود: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و الگوسازی شخصیت و سیره زندگی این عزیزان یكی از وظایف اصلی جامعه در قبال شهیدان است.

در ادامه این مراسم محمود محمدی رئیس دانشگاه پیام نور خاش هم با تبریك دهه فجر تصریح كرد: دهه فجر نقطه عطف انقلاب اسلامی و یادآور اتحاد، همدلی و ولایت مداری مردم قهرمان ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینكه ملت ایران با تاكید بر توكل به خدا، از خود گذشتگی و صبر و پایداری توانست به پیروزی برسد، تصریح كرد: ملت ایران با انقلاب اسلامی خود راه ومسیر آزادی خواهی را برای همه ملتهای مظلوم هموار كرد.

محمدی افزود: ترسیم و تبیین سیره وروش زندگی شهدا از نیازهای امروز جامعه است كه باید جوانان را به این مسیر هویت بخش هدایت كرد.

وی ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی با جانفشانی و نقش افرینی امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند و تكریم و احترام به خانواده شهدا ادای دین به خون شهداست.

محمدی در انتها خاطرنشان كرد: شهدا تمام هستی خویش را برای حفظ دین و آرمان امام شهدا ایثار كرده و امروز هم رهبر معظم انقلاب با همان صلابت امام(ره)، نظام اسلامی را هدایت می كنند.

گفتنی است در انتها این مراسم دانشگاهیان خاش با اهدای لوح سپاس از خانواده شهید رحیمداد كردی تجلیل كردند.



1398/11/20
14:32:47
5.0 / 5
4305
تگهای خبر: اسلام , اسلامی , امام , دانش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس