پیام دبیركل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به دنبال شهادت شهید فخری زاده

پیام دبیركل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به دنبال شهادت شهید فخری زاده حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیركل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پیامی شهادت دانشمند مؤمن و برجسته كشورمان دكتر محسن فخری زاده را تسلیت گفت.


به گزارش عطر حرم به نقل از ایسنا، به نقل از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، متن پیام به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
شهادت افتخارآمیز دانشمند مومن متعهد و برجسته کشورمان شهید دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع توسط عناصر خود فروخته استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و تکفیری، نشانی بارز از یأس و ناامیدی دشمنان در توقف حرکت انقلابی ایران اسلامی در راه پیشرفت وتمدن سازی اسلامی است.
گویا این ایادی شیطان فراموش کرده اند ترور شخصیت های جهادی جز خسارت برای آنان و اتحاد و عزم راسخ برای حرکتی نو به سمت قله های استقلال و شکوفایی بیش از پیش علمی وعملی برای امت اسلامی نتیجه ای نداشته است.
ترور ستاره های علم و مقاومت اسلامی همچون شهید قاسم سلیمانی و شهید محسن فخرزاده، آسمان پرفروغ قلوب مسلمین را برای استمرارمقاومت خود روشن تر و قدم ها و قلم ها را برمبنای آیه شریفه «فاستقم کما امرت» مصمم تر خواهد ساخت.
شهادت این اسوه علم و خدمت را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، مسلمانان آزاده و آزادی خواه جهان، همکاران ایشان و به خصوص خانواده و شاگردان آن شهید گرانقدر تبریک و تسلیت عرض نموده، از نهادهای داخلی و بین المللی می خواهیم نسبت به محکومیت این عمل ناشایست و جنایتکارانه و نیز مجازات و انتقام از آمران و عاملان این جنایت بزرگ اقدام نمایند.»



1399/09/08
21:24:31
5.0 / 5
928
تگهای خبر: اسلام , اسلامی , امام , دانش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس