عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) زمینه ساز ترویج فرهنگ رضوی است

جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) زمینه ساز ترویج فرهنگ رضوی است به گزارش عطر حرم عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی: برگزاری جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) می تواند نقشی راهگشا در ترویج سیره رضوی داشته باشد.


به گزارش عطر حرم به نقل از مهر، زهره سادات لاجوردی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) عنوان کرد: حضرت رضا (ع) ولی نعمت همه ما ایرانیان هستند و بارها و بارها همگی تجربه حاجت گرفتن از این درگاه را داریم.
وی اظهار داشت: بطور قطع قلم زدن و نگارش در حال و هوای امام رضا (ع) خود نوعی عبادت به حساب می آید و این مسئله در مورد تمامی ائمه اطهار (ع) صدق می کند.
لاجوردی اظهار داشت: هرچه در حوزه رسانه برای ائمه اطهار (ع) و خصوصاً امام رضا (ع) صورت دهیم کم است و البته که معتقدم تا حالا نیز کم کاری های زیادی در این عرصه صورت گرفته است.
وی ضمن اشاره به اینکه برگزاری امثال جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) می تواند نقشی راهگشا در ترویج سیره رضوی داشته باشد بیان کرد: نفس برگزاری این جشنواره فارغ از نتیجه آن امری مبارک و میمون است برای اینکه فعالیت رسانه ای در حوزه ائمه اطهار (ع) را ترویج می کند.
لاجوردی اظهار داشت: باید سیاستگذاری پیشینی و پسینی مناسبی برای این جشنواره صورت بگیرد که در دو سطح قابل بررسی است.
وی افزود: در سطح پیشینی باید فراخوان جشنواره را به صورت عام در نظر گرفت و امکان حضور تمامی استعدادها را در این جشنواره فراهم نمود و این میسر نمی گردد جز با آنکه قالب های جشنواره را بسط داد و فراخوان را نیز به صورت عمومی تر منتشر نمود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم اشاره کرد: در سطح پسینی نیز استعدادها و فعالیتهای رسانه ای را نباید در سطح جشنواره متوقف کرد و بعد از اختتامیه و معرفی برگزیدگان نیز باید آغاز راهی جدید را طراحی کرد.
لاجوردی بیان کرد: این راه جدید نیز از دل خود این جشنواره استخراج می شود و در واقع برکات برگزاری آن می تواند تمام نشدنی باشد.


منبع:

1399/09/09
22:56:50
5.0 / 5
1234
تگهای خبر: ائمه , اسلام , اسلامی , امام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس