خبرهایی از دفتر تبلغات اسلامی قم

خبرهایی از دفتر تبلغات اسلامی قم عطر حرم: سلسله نشست های مجازی «کودک، دین و فلسفه» به همت کارگروه فلسفه و عرفان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی انجام می شود.



سلسله نشست های مجازی «کودک، دین و فلسفه» برگزار می شود
به گزارش عطر حرم به نقل از ایسنا، به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی، سلسله نشست های مجازی «کودک، دین و فلسفه» مشتمل بر چهار نشست به همت کارگروه فلسفه و عرفان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می گردد.
نشست «چرایی فلسفه برای کودکان» با ارائه زینب برخورداری چهارشنبه ۱۹ آذرماه ۹۹ ساعت ۱۸: ۳۰ الی ۲۰ برگزار می شود.
نشست «روانشناسی رشد کودک با تاکید بر مفاهیم انتزاعی و دینی؛ بررسی امکان و سفارش ها» چهارشنبه ۲۶ آذرماه ساعت ۱۸: ۳۰ الی ۲۰ با سخنرانی نصیر عابدینی برگزار می شود
سومین نشست از این سلسله نشست ها، با موضوع «پرسمان اعتقادی کودک؛ تکنیک های مواجهه با سوالات دینی کودکان» و با ارائه حجت الاسلام ابراهیم اخوی چهارشنبه ۳ دی ماه ساعت ۱۸: ۳۰ الی ۲۰ برگزار می گردد.
آخرین نشست که با موضوع «کودک و مفاهیم دینی؛ چگونگی انتقال مفاهیم دینی به کودکان با تاکید بر با مفاهیم نظری دینی» و سخنرانی ناصر باهنر برگزار می شود، چهارشنبه ۱۰ دی ماه ۹۹ ساعت ۱۸: ۳۰ الی ۲۰ خواهد بود.
علاقه مندان می توانند بوسیله لینک https: //join.skype.com/l۵J۶vlsXE۳Od در این جلسه شرکت نمایند.

نشست «الهیات امید در اندیشه امام خامنه ای» برگزار می شود
پیش نشست همایش ملی «بیانیه گام دوم انقلاب و جهان اسلام» با موضوع «الهیات امید در اندیشه امام خامنه ای (مدظله العالی)» برگزار می گردد.
در این پیش نشست، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا بهروزی لک و محمدهادی همایون به سخنرانی خواهند پرداخت و دبیری علمی این جلسه را حجت الاسلام والمسلمین حسن ملائی بر عهده دارد.
پیش نشست این همایش پنجشنبه ۲۰ آذرماه ۹۹ ساعت ۱۰: ۳۰ به همت پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی و مرکز همکاریهای علمی و بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند بوسیله لینک http: //dte.bz/scscenter در این جلسه شرکت نمایند.

با حمایت دفتر تبلیغات اسلامی؛ «اَبَتا» رتبه اول بهترین فیلم صلح آسیا را کسب کرد
فیلم کوتا «ابتا» از تولیدات رسانه ای قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریانها و فرق انحرافی دفتر تبلیغات اسلامی حائز رتبه های برتر در جشنواره بهترین فیلم صلح آسیا در کشور پاکستان و جشنواره ملی دانشجویی ققنوس شد.
این فیلم با حمایت اداره تولیدات رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی، توسط گروه فرهنگی تبلیغی «با مومنان» تولید و در جشنواره های ملی و بین المللی چون جشنواره فیلم MiMo در کشور ایتالیا حضور یافت.
علاوه بر این، فیلم «ابتا» حضور موفقیت آمیزی در جشنواره بین المللی (TODOS SOMOS OTROS) که به صورت مشترک در کشورهای مکزیک و آمریکا برگزار می گردد را در کارنامه خود دارد.
این اثر به کارگردانی محمود شریفی، حملات و خطرات داعش برای مردمان سوری و عراق را به تصویر می کشد و راوی داستان، پدر یک خانواده سوری است که با حمله داعش طی حادثه ای بین نجات دختربچه اش یا کل خانواده خود گرفتار می شود.

انتصاب اعضای شورای پژوهشی پژوهشکده اسلام تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی در حکمی جهانگیر مسعودی، محمدتقی فخلعی، حجت الاسلام مهدی ابراهیمی، حامد بخشی و نعمت الله صفری فروشانی را بعنوان «اعضای شورای پژوهشی پژوهشکده اسلام تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» منصوب نمود.
در این حکم آمده است: نظر به سوابق علمی و پژوهشی ارزش مند جناب عالی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم پژوهشکده اسلام تمدنی، به سبب این حکم، به مدت دو سال، بعنوان عضو «شورای پژوهشی پژوهشکده اسلام تمدنی» منصوب می شوید.
شورای پژوهشی، عالی ترین مرجع تصمیم گیری در پژوهشکده است که وظایف مهمی همچون بررسی و تصویب برنامه ها، تأیید صلاحیت پژوهشگران و ناظران طرح ها و ارزشیابی نهایی کارهای علمی را به عهده دارد. بدین جهت این شورا نقش به سزایی در تقویت مباحث علمی پژوهشکده خواهد داشت. انتظار می رود با حضور مستمر و فعال در جلسات شورای پژوهشی و نظارت بر کارهای تخصصی، حسب مورد، پژوهشگاه را در انجام رسالت علمی کمک نمایید.
امید است در ظل توجهات امام عصر(عج) و به یاری خداوند متعال در انجام وظایف موفق و مؤید باشید.




منبع:

1399/09/19
14:20:56
5.0 / 5
1193
تگهای خبر: اسلام , اسلامی , امام , تبلیغات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس