مدیركل آموزش های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی:

در طرح هایی مثل عملیات حاج قاسم باید همه نهادها وارد میدان شوند

در طرح هایی مثل عملیات حاج قاسم باید همه نهادها وارد میدان شوند به گزارش عطر حرم مدیرکل آموزش های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی، طرح عملیات حاج قاسم و مسائل در ارتباط با کرونا را همچون کارهای ملی برشمرد و ورود همه نهادها و سازمان ها به این عرصه را ضروری دانست.


به گزارش عطر حرم به نقل از مهر، حجت الاسلام مهدی متقی فر مدیرکل آموزش های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: ما بعنوان گروه آموزش در سازمان تبلیغات اسلامی، مأموریت آماده سازی محتوا و محصولات رسانه های آموزشی را برای مخاطبین و اقشار تأثیرگذار جامعه، بر عهده داشتیم و تابحال ۲۵ ویدئو موشن با مبحث های گوناگونی همچون جلوگیری از کرونا، مباحث مواسات، سبک زندگی و موارد دیگر را تولید کردیم. حجت الاسلام متقی فر همینطور از طریق اندازی پویش کتابی با عنوان «این مرد آخر ندارد» نوشته سید علی بنی لوحی اطلاع داد و اضافه کرد: این کتاب دارای تقریظ مقام معظم رهبری است و ما تلاش کردیم این پویش را به صورت پویش ملی راه اندازی نماییم که خوشبختانه استقبال خوبی هم از آن شد و تابحال از این پویش در صفحه الکترونیکی ما به نام «سامانه آموزش مجازی مبشران» https: //mobasheran.org، حدود ۵ هزار بار بازدید شده و نزدیک ۱۵۰۰ بار هم این محصولات دانلود شدند. ضمن اینکه زمان پویش کتاب هم از ۱۵ آذر تا ۱۵ دی است که در تاریخ ۲۰ دی؛ قرعه کشی این پویش برگزار شده و با اهدای جوایز ارزشمند ای مانند کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس و هدایای نقدی همراه خواهد بود. مدیرکل آموزش های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه از ۱۳ آبان ۹۹ طرح عملیات حاج قاسم سلیمانی شروع شد فعالیتهای اداره کل آموزش های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی هم در این خصوص آغاز شد خاطرنشان کرد: از ۱۵ آذر تا ۱۵ دی، تمامی فعالیتهای این اداره کل در سایت مبشران قابل مشاهده می باشد. این در شرایطی است که معتقدم محتواهای آماده شده از جانب ما مثل مباحث سبک زندگی، روابط خانواده ها، مقابله با استرس در دوران کرونا و مسائل دیگر، مختص بازه زمانی خاصی نیست و ما همچنان این نوع فعالیت ها را در اختیار مخاطبین قرار خواهیم داد. وی افزود: تلاش می نماییم به مناسبت ایام فاطمیه، فعالیت ها و رویکردمان را برای مبلغان و مبلغات گسترش دهیم تا از ظرفیت ایام فاطمیه برای بحث تبلیغ، مواسات و کرونا، بیشتر بهره مند شویم. حجت الاسلام متقی فر در مورد صدمه شناسی فعالیتهای انجام شده در طرح عملیات شهید سلیمانی ضمن اشاره به کثرت و وسعت مخاطبین سامانه آموزش مجازی مبشران که قریب به ۱۵ هزار مبلغ، مبلغه، روحانی، مداح و خانواده های آنها را شامل می شود اظهار داشت: ما همواره به فراخور فعالیتهایی که انجام می دهیم مخاطبان خویش را ارزیابی می نماییم و حتی ویدئو موشن ها با عنایت به بازخورد مخاطبین، تولید می شوند. به قول مدیرکل آموزش های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی، جنس فعالیتهایی مثل عملیات حاج قاسم و مباحث کرونا ازجمله کارهای ملی است و باید همه نهادها، سازمان ها و خیرین وارد میدان شده و پای کار باشند. وی افزود: باآنکه امکان دارد سازمان تبلیغات اسلامی، آغازگر بعضی از فعالیتهای مردمی باشد اما لازم است تا بقیه نهادها و سازمان ها هم وارد میدان شوند. هم اکنون ما با مجموعه های مختلفی مانند حوزه علمیه، مجموعه خاتم الاوصیاء، سازمان های دیگر و حتی وزارت بهداشت ارتباط گرفتیم و محصولاتمان را به صورت مجانی در اختیار آنها قراردادیم و امیدواریم این جریان نهادینه شود این در شرایطی است که معتقدیم «سازمان تبلیغات اسلامی» نقش اتصال ظرفیت های مختلف به یکدیگر را ایفا می کند و لازم است بقیه مجموعه ها هم به این فعالیت ها بپیوندند. حجت الاسلام متقی فر در انتها خواهان فعالیت رسانه ای بیشتر در معرفی اقدامات انجام شده در طرح عملیات حاج قاسم سلیمانی و دیگر فعالیت ها شد.


منبع:

1399/09/29
14:39:28
5.0 / 5
337
تگهای خبر: آموزش , اسلام , اسلامی , بهداشت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس