حسینی در مراسم سالگرد سردار بزرگ اسلام در دانشگاه افسری مطرح كرد:

رمز و راز محبوبیت و موفقیت سردار سلیمانی

رمز و راز محبوبیت و موفقیت سردار سلیمانی به گزارش عطر حرم مراسم نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در دانشگاه افسری امام علی(ع) با حضور دانشجویان، فرمانده هان و مسئول عقیدتی سیاسی دانشگاه و سخنرانی دکتر سید محمد حسینی؛ رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار گردید.


به گزارش عطر حرم به نقل از ایسنا، در این مراسم حسینی ضمن اشاره به شخصیت محبوب و جهانی این شهید بزرگوار اظهار داشت: شهید سلیمانی هر چند که در صحنه نبرد یک قهرمان و فرمانده نخبه و بی بدیل بود اما صرفاً یک عنصر نظامی نبود، در ابعاد گوناگون بخصوص تدبیر، درایت، تقوی، اخلاق و سلوک رفتاری خصوصیت های ممتازی داشت. روستازاده ای که دامنه تاثیرگذاری و آوازه اش از روستا، شهر، استان و کشور فراتر رفت چونکه با نجات مردم مظلوم منطقه از چنگال داعش و حامیانش چهره ای جهانی شد.
وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: سردار سلیمانی از یک فرمانده نظامی به یک اسطوره و الگو برای جوانان غیور ایران و جهان تبدیل شد. سردار دلها با اخلاص، صداقت، کیاست و معرفتی که داشت، توانست در یک ملاقات ۲ ساعته دولتمرد ورزیده ای چون آقای پوتین را قانع کند که روسیه برای آخر دادن به حضور تروریست های داعش وارد معرکه سوریه شود وبه مدد جبهه مقاومت بشتابد.
دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در حوزه های مختلف منشاء اثر بود؛ اظهار داشت: ایشان به فعالیتهای فرهنگی هم اهتمام ویژه ای داشت و بنده وقتی که مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشتم از نزدیک شاهد بودم که ایشان به فعالیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای در جهان اسلام اهتمام خاص داشت و هماهنگ می کرد که هیئت های مختلف از کشورهای اسلامی به ایران مسافرت کنند تا در بازگشت بعنوان گروههای مرجع در کشورهای خود حامل پیام انقلاب اسلامی باشند.
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی اضافه کرد: سردار سلیمانی اهل ایمان و عمل صالح بود؛ به مردم با تمام وجود عشق می ورزید، مردم هم متقابلا دلداده و شیفته او بودند بنابراین هنگامی که با دستور مستقیم رئیس جمهور خبیث آمریکا شهید شد در ایران؛ عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین هنگامه و حماسه ای برپا شد که یک جلوه آن تشییع جنازه میلیونی و تاریخی بود و در نوع خود رکوردی بی نظیر بود.
حسینی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی نشان داد، قدرت های جهانی مدعی حقوق بشر و مبارزه با تروریسم، چگونه بزرگ قهرمان ضد تروریست را بی رحمانه به شهادت می رسانند! آنها تصور می کردند اگر سردار سلیمانی شهید شود، جبهه مقاومت را زمین گیر می شود اما نمی دانستند که شهادت چه آثار و برکاتی به ارمغان می آورد؟ و عاشقان و دوستداران شهید در سرتاسر منطقه، مصمم تر از گذشته راه شهید و مقاومت را ادامه خواهند داد.
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی تصریح کرد: بر نسل جوان، سربازان و نیروهای مسلح است که به چنین انسان صالح، وارسته و عارف تأسی جویند و با سلوک و اندیشه شهدا بیشتر آشنا گردند تا دریابند که رمز و راز محبوبیت و موفقیت امثال سردار سلیمانی چیست و عزمشان برای گام نهادن در راه شهدا و مجاهدان راه خدا بیشتر از پیش جزم شود.



1399/10/18
23:27:45
0.0 / 5
1099
تگهای خبر: اسلام , اسلامی , امام , دانش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس