صبح فردا به صورت مجازی؛

روش شناسی آیت الله مصباح یزدی در پاسخگویی به شبهات بررسی می شود

روش شناسی آیت الله مصباح یزدی در پاسخگویی به شبهات بررسی می شود مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه نشست مجازی روش شناسی مرحوم علامه مصباح یزدی در پاسخگویی به شبهات را برگزار می نماید.



به گزارش عطر حرم به نقل از مهر، همواره دفاع از کیان اعتقادی شیعه و پاسخگویی به شبهات از مهم ترین تکالیف و اقدامات علمای اسلام در طول تاریخ بوده است. یکی از خصوصیت های بارز مرحوم آیت الله مصباح یزدی نیز، پاسخگویی به شبهات روز بوده است که شایسته است مورد بررسی قرار گرفته و روش ویژه ایشان در پاسخگویی به شبهات به نسل های بعد منتقل شود.
در همین راستا، مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه، با مشارکت انجمن معرفت شناسی حوزه، نشست علمی مجازی «روش شناسی مرحوم علامه مصباح یزدی در پاسخگویی به شبهات» را برگزار می نماید.
در این نشست حجت الاسلام و المسلمین احمد حسین شریفی، دانشیار مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) و حجت الاسلام و المسلمین عبدالله محمدی رئیس انجمن معرفت شناسی به بررسی روش ویژه علامه مصباح یزدی در پاسخگویی به شبهات پرداخته و امتیازات و خصوصیت های آن روش را معرفی می کنند.
این نشست فردا پنج شنبه دوم بهمن ماه از ساعت ۸ تا ۱۰ بامداد به صورت مجازی از کانال مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه در سایت آپارات و همینطور صفحه اینستاگرامی مرکز پخش می شود.


منبع:

1399/11/01
22:46:41
0.0 / 5
1102
تگهای خبر: آموزش , اسلام , امام , دانش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس