دیدار دبیركل مجمع جهانی تقریب مذاهب با نماینده ولی فقیه در هندوستان

دیدار دبیركل مجمع جهانی تقریب مذاهب با نماینده ولی فقیه در هندوستان به گزارش عطر حرم حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، چهارشنبه با حجت الاسلام و المسلمین مهدوی پور نماینده ولی فقیه در هندوستان دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش عطر حرم به نقل از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در این دیدار پیرامون مذاهب مختلف اسلامی و وضعیت صوفیه در هندوستان و همینطور زمینه های همکاری در حوزه وحدت و تقریب بین مذاهب اسلامی بحث و تبادل نظر شد.
شهریاری در این دیدار ضمن اشاره به ظرفیت های دانشگاه مذاهب اسلامی، اظهار نمود: رشته های جدیدی در دانشگاه مذاهب اسلامی در حال راه اندازی است که در زمینه پذیرش دانشجو از هندوستان در آینده بتوانیم همکاری داشته باشیم.
او همینطور به طرح مجمع جهانی تقریب جهت راه اندازی سفرهای زیارتی و تقریبی اشاره نمود و اظهار داشت: امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم در زمینه بازدید گروه های تقریبی هندوستان از ایران همکاری داشته باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین مهدوی پور هم در این دیدار گزارشی از وضعیت مذاهب مختلف اسلامی در هندوستان و صوفیه در این کشور عرضه کرد و اظهار داشت: تابحال ۲۲۰ جلد کتاب به زبان های انگلیسی، اردو و عربی برای اهل سنت در هندوستان منتشر نموده ایم و از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی هم می خواهیم مجموعه ای از کتاب های تقریبی در اختیار ما قرار دهد تا در اختیار مسلمانان هند قرار دهیم.



1399/11/03
13:56:24
0.0 / 5
1175
تگهای خبر: اسلام , اسلامی , دانش , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس