معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

رفع لطمه های اجتماعی در شهر قم نیازمند برنامه جامع و كامل است

رفع لطمه های اجتماعی در شهر قم نیازمند برنامه جامع و كامل است به گزارش عطر حرم قم معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: لطمه های اجتماعی در شهر مقدس قم رو به افزایش است و برای حل این لطمه ها، نیازمند برنامه جامع و کامل می باشیم.


حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در دیدار صمیمی با سردار شاهچراغی «فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) استان قم درباب ظرفیت های مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ارتباط با کاهش لطمه های اجتماعی و همکاری با سپاه استان قم مطالبی را بیان کرد.
وی اظهار داشت: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم باتوجه به ابعاد مختلف آن مانند پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، معاونت فضای مجازی هنر و رسانه، مرکز ملی پاسخگویی به مسائل دینی، مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق و... دارای ظرفیتی منحصربه فرد در حوزه تبلیغ معارف دینی می باشد.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اشاره کرد: درباب کارهای فرهنگی و تبلیغی دنبال این نیستیم که اسمی از ما ثبت گردد، بلکه آنچه که مهم می باشد، نفس کارهای فرهنگی و تبلیغی و هدف از آن فعالیت ها می باشد و این دیدگاه در تمام قسمت های مختلف مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی در کل کشور حاکم است.
وی ادامه داد: درباب همکاری این مجموعه با سپاه استان قم باید جلساتی اجرا شود تا مشخص گردد که چه کارها و کارهایی در چه مقطع و چه زمانی باید صورت گیرد تا حوزه کارهای هر مجموعه بطور دقیق مشخص شود.
حجت الاسلام والمسلین روستا آزاد، تبلیغ در حوزه اصناف را امری مهم برشمرد و گفت: کارهای فرهنگی و تبلیغی در حوزه اصناف خیلی مهم است؛ صحبت کردن با مسئولین اصناف و کسبه و آگاه کردن آنها نسبت به مسائل احکام کسب وکار و معارف دینی نقش به سزایی در کاهش لطمه های اجتماعی دارد که نباید از این امر غافل شویم.
وی به افزایش لطمه های اجتماعی در شهر قم اشاره و اشاره کرد: لطمه های اجتماعی در شهر مقدس قم رو به افزایش است که نسبت به این امر کمی با غفلت مسئولین و نهادهای فرهنگی استان قم و همین طور کم توجهی عمومی در شهر، روبرو می باشیم و این زنگ خطری برای چهره ظاهری و سابقه درخشان شهر مقدس قم می باشد، پس برای حل این لطمه های اجتماعی نیازمند برنامه ای جامع و کامل می باشیم.




منبع:

1399/11/11
13:35:47
0.0 / 5
1033
تگهای خبر: اسلام , اسلامی , تبلیغات , حوزه علمیه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس