به مناسبت جشن بزرگ اعیاد شعبانیه ۱۴۰۰-۱۳۹۹ صورت گرفت؛

اعلام فراخوان اولین پویش مردمی ملی آثار صوتی و تصویری من و امام در بستر فضای مجازی

اعلام فراخوان اولین پویش مردمی ملی آثار صوتی و تصویری من و امام در بستر فضای مجازی به گزارش عطر حرم قم فراخوان اولین پویش مردمی ملی آثار صوتی و تصویری «من و امام» در بستر فضای مجازی به مناسبت جشن بزرگ اعیاد شعبانیه ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام گردید.


حجت الاسلام علی باقری مسؤول پویش مردمی ملی «من و امام» در گفت و گویی با بیان این خبر عنوان کرد: اولین پویش مردمی ملی آثار صوتی و تصویری «من و امام»، فرصتی برای تولید و ارسال آثار ارزشمندی که در اوضاع کنونی، بذر امید و شادی در دل هم وطنان مان بیفشانیم و بر غنای هر چه بیشتر جشن اعیاد شعبانیه بیفزاییم. قرارگاه شتابدهی فعالیتهای مهدوی با دعوت از عموم دلدادگان، حضور یکایک عزیزان را در این رویداد، پربرکت دانسته و ارج می گذارد.
موضوعات و بخش های رقابتی پویش
مسؤول پویش مردمی ملی «من و امام»، هدف اصلی از این پویش را شتابدهی فعالیتهای هنری در عرصه مهدویت دانست خاطرنشان کرد: موضوعات این فراخوان عبارتند از: اثرات باور منجی آخرالزمان، کودکان و انتظار، سبک زندگی منتظران، همدلی با اقشار ضعیف جامعه، فعالیتهای جهادی، حفظ وحدت، استکبارستیزی و غرور ملی.
وی، بخش های رقابتی این پویش ملی را مشتمل بر سرود، پادکست، کلیپ، اجرای نمایش خیابانی، استندآپ کمدی، دابسمش و طنزپردازی عنوان نمود.
گاه شمار برگزاری پویش مردمی
مسؤول پویش مردمی ملی «من و امام» خاطرنشان کرد: آخرین فرصت ارسال آثار به این پویش دوشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ می باشد و دوشنبه ۳۰ فروردین ماه آثار پذیرفته شده اعلام خواهند شد.
حجت الاسلام باقری اضافه کرد: مهلت رأی مردمی جهت داوری جمعی آثار دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ می باشد که آئین پایانی و اعلام نتایج هر بخش چهارشنبه ۸ اردیبهشت ماه همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) می باشد.
نحوه ارسال آثار
وی ضمن اشاره به نحوه ارسال آثار عنوان کرد: دریافت آثار در بخش مردمی فقط از راه ارسال اثر به شماره های ۰۹۲۱۸۹۹۴۶۴۹ و ۰۹۱۲۵۵۱۷۰۵۷ در پیام رسان های «ایتا» و «روبیکا» همراه با ذکر نام اثر، نام صاحب اثر، مدت زمان اثر و اطلاعات تماس امکان¬پذیر می باشد؛ شایان ذکر است که به آثاری که اطلاعات ناقص ارسال کنند، ترتیب اثر داده نمی گردد.
مسؤول پویش مردمی ملی «من و امام» ضمن اشاره به مشارکت کنندگان در برگزاری این پویش ملی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد هدایت، قرارگاه شتابدهی یاقوت، بنیاد فرهنگی بامداد ظهور، استودیو غدیر و اپراتور همراه اول در برگزاری این پویش مشارکت دارند.
وی خاطرنشان کرد: به برگزیدگان داوری جمعی مردمی هر بخش، یادمان رویداد به همراه جایزه نقدی اهدا خواهد شد.
حجت الاسلام باقری ضمن بیان مقررات و قوانین شرکت این پویش اضافه کرد: شرکت برای عموم آزاد بوده و محدودیت سنی و حرفه ای ندارد؛ همینطور محدودیتی در تعداد آثار ارسالی متقاضی شرکت در بخش های مختلف وجود ندارد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قوانین و آئین نامه ها می توانند با شماره ۲۳-۳۷۵۰۳۶۲۳-۰۲۵ و ۰۹۱۲۵۵۱۷۰۵۷ تماس حاصل فرمایند و یا به کانال این پویش به آدرس @man_v_emam در پیام رسان های ایتا و روبیکا رجوع کنند؛ از دیگر راه های ارتباطی با این پویش میتوان به پست الکترونیکی S.zohor.ir@gmail.com و کد پستی ۳۷۱۹۱۱۴۵۴۴ اشاره نمود.




منبع:

1399/12/27
11:43:40
0.0 / 5
1116
تگهای خبر: اسلام , اسلامی , امام , تبلیغات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس