آیت الله جوادی آملی:

مشكل اساسی در حوزه قاچاق، فرهنگ و اقتصاد است

مشكل اساسی در حوزه قاچاق، فرهنگ و اقتصاد است عطر حرم: آیت الله جوادی آملی در دیدار جانشین فرمانده ناجا، در قم، مشكل اساسی در حوزه قاچاق را فرهنگ و اقتصاد دانست.



به گزارش عطر حرم به نقل از ایسنا، این مرجع تقلید، فعالیت قاچاقچیان را عامل ضربه زدن به اقتصاد كشور برشمرد و اظهار نمود: در حوزه قاچاق مشكل اساسی فرهنگ و اقتصاد بوده و مسئولان باید به این امر مهم اهتمام داشته باشند.

این مفسر قرآن كریم با اشاره به اینكه در عالم از عرش تا فرش و از آسمان تا زمین چیزی نیست كه فرمان خدا را اطاعت نكند، خاطرنشان كرد: باید دانست اعضا و جوارح انسان بر اعمال انسان شهادت می دهند و دانستن این مورد بصیرت است.

رئیس مؤسسه علوم وحیانی اسراء با اشاره به اینكه انسانی كه به بیراهه رفت، حرفی، امضایی و یا به مكانی رفته و رسوا می شود، تصریح كرد: تمام امور تحت اشراف ذات اقدس پروردگار است.

آیت الله جوادی آملی اضافه كرد: حضرت علی (ع)می فرمایند اگر كسی چشمش به دنیا باشد و تنها دنیا را ببیند زیبایی های آن انسان را كور می كند اما اگر كسی دنیا را آئینه قرار دهد نه هدف، همین دنیا با تمام بدی به او بصیرت داده و راه را به او نشان داده است.

این مرجع تقلید با اشاره به اینكه انسان با آبرو زنده است و این آبرو برای ما نبوده بلكه برای خداست و ما امین الله هستیم، اظهار داشت: اگر كسی كشته شود و اولیای دم رضایت بدهند كاری به قاتل ندارند اما اگر تجاوز به عنف باشد اینجا اگر شوهر، پدر و فرزند هم رضایت دهند اثر نداشته و پرونده باز است چون ناموس امانت خداست.




1396/10/06
19:28:44
5.0 / 5
4687
تگهای خبر: فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس