آیت الله علوی گرگانی: مسئولان به مطالبات و خواسته های مردم توجه داشته باشند

آیت الله علوی گرگانی: مسئولان به مطالبات و خواسته های مردم توجه داشته باشند عطر حرم: یكی از اساتید برجسته حوزه اظهار داشت: مسئولان به مطالبات و خواسته های مردم توجه داشته باشند و رسیدگی به مطالبات در حد حرف نباشد.



به گزارش خبرنگار ایسنا، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی شامگاه شنبه در دیدار تعدادی از طلاب انقلابی قم، در محكومیت جریان فتنه اخیر عنوان كرد: ما همه مسئولان را دوست داریم و برای موفقیت های آنان دعا می نماییم و امیدواریم آنان هم به مطالبات و خواسته های مردم توجه داشته باشند و رسیدگی به مطالبات در حد حرف نباشد.

این استاد برجسته حوزه اضافه كرد: طلاب هم عنایت ویژه ای به دعوت مردم و مسئولان به وحدت داشته باشند و در تحقق اهداف به مسئولان كمك كنند.

وی تصریح كرد: در كشور خرج ها و اسراف هایی وجود دارد كه می توان این هزینه های غیرضروری را كم كرد و بیشتر به معیشت مردم توجه داشت.

آیت الله علوی گرگانی بیان كرد: اگر منویات رهبری را در امور مورد تاكید قرار دهیم، خیلی از مشكلات حل می گردد. ما به وجود چنین رهبری با درایت كه در تحقق اهداف نظام گام های بلندی برداشته اند، افتخار می نماییم.

وی اظهار نمود: همه باید زیر سایه ولایت فقیه حركت كنند و از خداوند و اهل بیت(ع) در امور استعانت جویند تا مشكلات را پشت سر بگذاریم.

این استاد برجسته حوزه خاطرنشان كرد: مهم ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی حركت در مسیر ولایت فقیه است. اگر از ولایت فقیه تبعیتی وجود نداشت این انقلاب و نظام اسلامی شكل نمی گرفت.

وی اظهار داشت: ملت ایران باید با بیداری پیرو ولایت و رهبری باشد تا به موفقیت و پیروزی دست یابد طلاب هم با تجمع خود نشان دادند كه در خط رهبری هستند.

آیت الله علوی گرگانی اضافه كرد: طبق آیات الهی تغییری در قومی صورت نمی گیرد مگر مردم خودشان بخواهند با این اوصاف مسئولیت امور بر عهده ماست و باید ببینیم چرا دچار مشكلاتی شده ایم.

وی تصریح كرد: در جامعه برای حل مشكلات و پیگیری مطالبات می توان به جای اغتشاش و بر هم زدن نظم از طریق اصولی وارد شد اگر انسان در همه امور زندگی تقوا را در نظر بگیرد بهترین راه را بر می گزیند.

این استاد برجسته حوزه تصریح كرد: هیچ گاه نباید در كشور به مقامات بی احترامی كرد مسئولان و دولتمردان هم با تكریم مردم به متن امور بپردازند این كشور به ولی عصر(عج) متعلق می باشد و ما وظیفه سنگینی در آن بر عهده داریم.

وی خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامی حكومتی جهانی است و ما باید این انقلاب را به جهان صادر نماییم و آن را به بهترین نحو معرفی نمائیم.




1396/10/17
15:50:38
5.0 / 5
4683
تگهای خبر: اسلام , اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس