قرآن در عرصه نمایش و هنر

قرآن در عرصه نمایش و هنر عطر حرم: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ترویج مفاهیم قرآنی از طریق حوزه های هنر و نمایش، جزو برنامه های معاونت قرآن و عترت ارشاد است.



عبدالهادی فقهی زاده با حضور در غرفه ایسنا در بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با اشاره به اینكه مهمترین وظیفه ما ترویج فرهنگ قرآنی و توسعه مفاهیم قرآنی در متن و بطن زندگی مردم است، اظهار نمود: ما تمام تلاش خویش را می كنیم كه بتوانیم آموزه های وحیانی قرآنی و عترت طاهره را به ذهن و زبان مردم ببریم و درصدد هستیم كه مفاهیم قرآنی به خانه ها و فرهنگ مردم بیشتر از این ها راه پیدا كند.

وی ادامه داد: در جهت عملیاتی شدن این امر برنامه هایی هم در حوزه های هنری و نمایشی داریم كه امیدواریم با همكاری سایر معاونت های ارشاد این مهم محقق شود.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح كرد: آقای صالحی در جهت فعالیت های قرآنی هم برنامه هایی دارد و در گفت وگوهایی كه با ایشان داشته ایم، در نظر دارند قرآن را از محدوده صرفا كلاس ها خارج كنند و به عرصه نمایش و هنر و آثار فاخر سریالی و سینمایی ببرند. این كار بسیار عظیمی است كه باید یك همكاری فرابخشی هم در این عرصه صورت بگیرد.

وی اظهار داشت: امیدواریم كه در این عرصه سینماگران و هنرمندان متعهد و دانشمندان فرهیخته قرآنی ما را یاری برسانند تا بتوانیم با استفاده از تولید آثار و محصولات فكری قرآنی به این مهم كه ترویج مفاهیم قرآنی در زندگی مردم است دست پیدا كنیم.



 

1396/08/14
21:51:58
5.0 / 5
4708
تگهای خبر: اسلام , قرآن , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس