قمی: اهتمام جدی برای بسط ظرفیت های فرهنگی وجود دارد

قمی: اهتمام جدی برای بسط ظرفیت های فرهنگی وجود دارد به گزارش عطر حرم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی كشور اظهار داشت: اهتمام جدی برای بسط ظرفیت های فرهنگی وجود دارد.


به گزارش عطر حرم به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمد قمی ظهر سه شنبه 22 مرداد ماه در مراسم تودیع و معارفه مدیران كل پیشین و جدید تبلیغات اسلامی كهگیلویه و بویراحمد، اضافه كرد: تحقق برنامه ها و توسعه بیشتر از پیش اهداف دینی و فرهنگی، همت و تلاش همه جانبه را طلب می كند. ما خادم خادمین فرهنگ اهل بیت(ع) هستیم و باید با اهتمام و جدیت برای تحقق اهداف گام برداریم و جامعه و مردم مارا قضاوت خواهند كرد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی كشور با اشاره به اینكه محوریت و مردم سالار بودن را باور كرده ایم، اشاره كرد: سلوك مردم سالارانه بودن سازمان تبلیغات به فضل خدا جلوه های بیشتری خواهد داشت.
قمی با تاكید بر حمایت سازمان مركزی از مدیركل جدید سازمان تبلیغات كهگیلویه و بویراحمد، اشاره كرد: این استان از اهمیت بالایی در نزد ما برخوردار می باشد و امیدواریم كه قدرتمند حركت كنید.
وی با اشاره به اینكه محدودیت های مالی و مشكلات در عرصه كار وجود دارد، افزود: اهتمام و تلاش ها می تواند بركات و خروجی های مناسبی داشته باشد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی كشور از زحمات مدیركل سابق سازمان تبلیغات اسلامی كهگیلویه و بویراحمد در گسترش ظرفیت های فرهنگی قدردانی نمود.
درانتها این مراسم از زحمات حجت الاسلام حمید برازش مدیركل سابق تقدیر و سید رضا افتخاری كه قبل از این معاونت فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی كهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت، بعنوان مدیركل جدید سازمان تبلیغات كهگیلویه و بویراحمد ارائه شد.




منبع:

1398/05/24
09:04:04
5.0 / 5
4224
تگهای خبر: اسلام , اسلامی , تبلیغات , دین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس