تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع):

انقلاب اسلامی معجزه ای بزرگ در تاریخ اسلام و ایران است

انقلاب اسلامی معجزه ای بزرگ در تاریخ اسلام و ایران است به گزارش عطر حرم تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان و اعضای سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) اظهار داشت: این انقلاب برخلاف تمامی پیشبینی ها با عنایت به شرایط سخت آن زمان به پیروزی رسید كه این امر نتیجه رهبری حضرت امام خمینی(ره) با الهامات الهی بود.


به گزارش عطر حرم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، آیت الله محمدی ری شهری تصریح كرد: این انقلاب بدون شك معجزه ای بزرگ در تاریخ اسلام و ایران بود كه حتی بزرگان نظام و اطرافیان نزدیك حضرت امام خمینی(ره) این پیروزی برایشان قابل پیشبینی نبود.
رئیس دانشگاه قرآن و حدیث با تبیین روایاتی با اسناد صحیح از منابع شیعه و اهل سنت در مورد تحقق انقلاب و جمهوری اسلامی اظهار داشت: در روایتی از امام باقر(ع) نقل شده است كه ایشان فرموند: من می بینم مردمی در شرق قیام می كنند و خواهان احقاق حق هستند ولی سردمداران حكومت به خواسته های آنان گوش نمی دهند، اما پس از مدتی باردیگر قیام می كنند و باردیگر حكام با ایشان مقابله می كنند، در این زمان این مردم با جدیت و وحدت بیشتر به قیام بر می خیزند كه سرانجام قیام به ثمر می رسد و این حكومت را به دست كسی غیر از امام زمان خود تحویل نمی دهند و هر فردی در راه این حكومت جان خویش را از دست بدهد، شهید است.
آیت الله محمدی ری شهری تصریح كرد: با عنایت به روایات صادره از ائمه معصومین علیهم السلام، تمامی توطئه ها و فتنه های دشمنان با هوشیاری مردم و رهبری مقام معظم رهبری دفع خواهد شد چونكه این حكومت همان قیامی است كه در روایات به آن اشاره شده و نتیجه آن اتصال به حكومت جهانی حضرت مهدی(عج) است.
رئیس دانشگاه قرآن و حدیث به بیان رمزهای موفقیت انقلاب اسلامی اشاره نمود و اظهار داشت: امام خمینی(ره) انگیزه الهی و وحدت كلمه را دو رمز موفقیت این انقلاب می دانستند، چونكه در زمان مبارزات و پیروزی انقلاب مردم انگیزه ای جز رضایت خداوند نداشتند و تمامی اقشار در تمامی سطوح جامعه با هم متحد و یكدل بودند.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: دشمن با تمامی توان می كوشد تا انگیزه الهی را از راه جنگ نرم از مردم سلب كند، چونكه در صورتیكه موفق به این امر گردد، حاصل آن از بین رفتن دومین رمز پیروزی انقلاب یعنی وحدت میان اقشار خواهد بود.
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار داشت: وظیفه همه ما در جامعه اسلامی حفظ این دو ركن است و طبق فرمایش حضرت امام خمینی(ره)، عامل شكست، فراموشی هدف و تفرقه است كه این امور سبب به نتیجه نرسیدن انقلاب می شود.
رئیس دانشگاه قرآن و حدیث بیان نمود: بنابر بیانات مقام معظم رهبری با عنایت به نزیك بودن انتخابات مجلس باید تمامی دوستداران انقلاب و كسانی كه به ایران علاقه مند هستند در این آزمون بزرگ شركت نمایند و فضای انتخابات نباید بگونه ای باشد كه برای كسب كرسی مجلس گروه های سیاسی و احزاب به رو در رویی بپردازند كه نتیجه آن آسیب به نظام اسلامی است.
آیت الله محمدی ری شهری همینطور تصریح كرد: طبق فرموده پیامبر اسلام(ص) در هر امتی اختلاف و تفرقه رخنه كند، باطل بر حق مستولی می شود، بنابراین انتخابات پیش رو باید با محوریت وحدت كه مورد تاكید حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است برگزار گردد تا به لطف خدا نظام اسلامی سربلند از این آزمون هم بیرون برود.
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار داشت: بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی بستگی به محوریت ولایت فقیه دارد، در همین راستا شاخصه تشخص نماینده اصلح نزدیك بودن به دیدگاه های مقام معظم رهبری و حركت در راه وحدت كلمه است.
رئیس دانشگاه قرآن و حدیث در انتها بیان داشت: روزی پیامبر (ص) به اصحاب خود فرمودند: در آینده تاریخ، مسلمانانی می آیند كه پاداش هر یك از آنها پنجاه برابر شماست، حاضرین كه از مجاهدین جنگ های بدر، احد و حنین بودند، علت این امر را جویا شدند كه حضرت در پاسخ آنان فرمود: چونكه شما صبر آنان را ندارید اگر شما در آن شرایط سیاسی و اجتماعی قرار بگیرید تحمل نخواهید داشت. همه این روایات نشان از این است كه مردم و نظام اسلامی از تمامی این آزمون ها سربلند عبور خواهند كرد و پرچم نظام به دست صاحب اصلی آن، حضرت مهدی (عج) تحویل داده خواهد شد.



1398/11/22
17:15:47
5.0 / 5
4149
تگهای خبر: ائمه , اسلام , اسلامی , امام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس