وبینار منطقه ای كنفرانس وحدت اسلامی شرق و جنوب شرق آسیا

وبینار منطقه ای كنفرانس وحدت اسلامی شرق و جنوب شرق آسیا به گزارش عطر حرم وبینار منطقه ای كنفرانس وحدت اسلامی با عنوان «همكاری های اسلامی در مواجهه با مصائب و بلایا» در حوزه كشورهای شرق و جنوب شرق آسیا (۸ آبان ماه) برگزار می گردد.


به گزارش عطر حرم به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وبینار منطقه ای کنفرانس وحدت اسلامی با عنوان «همکاری های اسلامی در مواجهه با مصائب و بلایا» در منطقه شرق و جنوب شرق آسیا با مشارکت و همکاری برخی از سازمان های مردم نهاد و شخصیت های حقیقی و حقوقی و رایزنی های فرهنگی ایران در منطقه و با سخنرانی بیشتر از پانزده نفر از اندیشمندان دانشگاهی و علمای اسلامی کشورهای مالزی، اندونزی، فیلیپین، تایلند، ژاپن، سنگاپور، میانمار، کره جنوبی، کامبوج، چین و تیمور شرقی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار می شود.
در این وبینار سخنرانان در مورد ظرفیت های راهبردی جهان اسلام، نقش دانشمندان و نخبگان مسلمان و رسانه های جهان اسلام در مواجهه با بلایا و مصائب و تهدیدها و فرصت های فضای مجازی در عصر کرونا برای جوامع اسلامی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
وبینار مذکور روز پنجشنبه ۸ آبان ماه ۹۹ مصادف با ۱۲ ربیع الاول ۱۴۴۲ و ۲۹ اکتبر۲۰۲۰ بعد از مراسم افتتاحیه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی ساعت ۱۲ به وقت تهران و بمدت ۳ ساعت به صورت (آنلاین) و در بستر نرم افزار زوم برگزار و به صورت مستقیم از فیس بوک رایزنی فرهنگی ج. ا. ایران در مالزی و همینطور فیس بوک شورای مشورتی سازمان های اسلامی مردم نهاد مالزی پخش خواهد شد.
گفتنی است؛ سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی از تاریخ هشتم الی سیزدهم آبان ماه سالجاری در چارچوب وبینارهای منطقه ای برگزار می شود.




منبع:

1399/08/03
23:55:03
5.0 / 5
1602
تگهای خبر: آنلاین , اسلام , اسلامی , جشن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس