آیت الله علوی گرگانی: وام بلاعوض برای اشتغال جوانان تخصیص یابد

آیت الله علوی گرگانی: وام بلاعوض برای اشتغال جوانان تخصیص یابد عطر حرم: آیت الله علوی گرگانی عنوان كرد: از دولت تقاضا داریم در حد توان اعتباری را جهت عرضه وام بلاعوض به جوانان بیكار با استعداد در نظر بگیرد تا هم چرخ مملكت بچرخد و هم افتخاری برای كشور اسلامی باشد.


به گزارش خبرنگار ایسنا، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی امروز در دیدار با وزیركار، تعاون ورفاه اجتماعی در قم بیان كرد: دیدار وزیران و حضور آنان دربین مردم حس امیدواری را در جامعه القا می كند و این مسئله كه عموم مردم حضور وزیر را دربین خود احساس كنند، نعمتی بزرگ و حتی مشكل گشا است.
این مرجع تقلید با اشاره به حدیثی از پیامبر مبنی براینكه محبوب ترین افراد نزد خداوند كسی است كه قلب سلیم داشته باشد، اظهار داشت: من از شما وهمه ی مسئولین درخواست دارم كه قلب سلیم داشته باشید و در میان مردم با عطوفت و مهربانی عمل كنید، هرچند كه كسب رضایت مردم، امری مشكل است اما هرچه كار سخت تر باشد اجر آن بیشتر است بنابراین تلاش كنید گره از كار مردم باز كنید.
وی اضافه كرد: با عنایت به اینكه مقام معظم رهبری امسال را پشتیبانی از كالای ایرانی نام گذاری كرده اند، تقاضا دارم كه در این مطلب پیرو خط رهبری باشید و به كارخانه ها و كالای ایرانی رسیدگی بیشتر داشته باشید، چراكه به علت نبود امكانات و سرمایه در خیلی از كارخانه ها، كارگران زیادی بیكار شده اند.
آیت الله علوی گرگانی افزود: مسئولین مسلم بدانند كه همت در رسیدگی به كارخانجات درصد خیلی از مشكلات ناشی از بیكاری جوانان در جامعه را حل می كند.
این مرجع تقلید با اشاره به راه كار كشورهای دیگر در پشتیبانی از تولید و اشتغال جوانان، اظهار نمود: از دولت تقاضا داریم در حد توان اعتباری را جهت عرضه وام بلاعوض به جوانان بیكار با استعداد در نظر بگیرد تا هم چرخ مملكت بچرخد و هم افتخاری برای كشور اسلامی باشد.



1397/02/07
19:31:24
5.0 / 5
4496
تگهای خبر: اسلام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس