تازه های نشر؛

كتاب درك جهل: تاثیر شگفت انگیز آنچه ما نمی دانیم منتشر گردید

كتاب درك جهل: تاثیر شگفت انگیز آنچه ما نمی دانیم منتشر گردید عطر حرم: «كتاب درك جهل: تاثیر شگفت انگیز آنچه ما نمی دانیم» تازه ترین اثر دانیل رین دینكلا رئیس و استاد فلسفه در كالج گیتیزبرگ توسط انتشارات ام آی تی منتشر گردید.



به گزارش عطر حرم به نقل از مهر، كتاب درك جهل: تاثیر شگفت انگیز آنچه ما نمی دانیم تازه ترین اثر دانیل رین دینكلا رئیس و استاد فلسفه در كالج گیتیزبرگ توسط انتشارات ام آی تی منتشر گردید.
معرفت شناسی یكی از مباحث حوزه فلسفه است كه پدیده های مربوط به دانش را بررسی می كند. سوالات اصلی سنتی در این حوزه عبارتند از: دانش از چگونه حدسیات متفاوت است؟ دانش می تواند ذاتی باشد؟ آیا شك و تردید یك تهدید است، و اگر چنین باشد، چگونه باید با آن مقابله كرد؟ و: آیا می توان چیزی را فقط بر مبنای آنچه كه یك شخص دیگر می گوید شناخت؟ در پس زمینه تمام این سؤالات سنتی یك نگرانی وسیع است كه اغلب به صراحت به آن توجه نشده است – و آن هم نگرانی در رابطه با جهل است. ما ماهیت دانش را مطالعه می كنیم تا بتوانیم بر جهل غلبه كنیم و در عین حال جهل اغلب یك معیار صریح آزمون و سنجش نیست. دانیل رین دینكلا در كتاب درك جهل و نادانی: تاثیر شگفت انگیز آنچه كه ما نمی دانیم پرونده ای برای جهل در مركز معرفت شناسی قرار می دهد.
او استدلال می كند كه جهل یكنواخت نیست و در خیلی از اشكال و قالب ها می آید و از این رو اشكال مختلف جهل باید به روش های مختلف مورد توجه قرار گیرد.
این كتاب مشتمل بر ۱۱ فصل است كه عناوین آن عبارت است از:
فصل اول: تأثیر جهل
فصل دوم: تصور جهل
فصل سوم: جایگاه جهل
فصل چهارم: بی گناهی و جهل
فصل پنجم: نقشه برداری جهل ما
فصل ششم: ساختار یافته
فصل هفتم: اخلاقیات جهل
فصل هشتم: فضیلتها و ناهنجاریهای جهل
فصل نهم: جهل بعنوان محدودیت
فصل دهم: مدیریت جهل و
فصل یازدهم: افق جهل

1396/09/14
12:42:15
5.0 / 5
4684
تگهای خبر: دین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس