به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)؛

همایش منزلت زن در انقلاب اسلامی

همایش منزلت زن در انقلاب اسلامی عطر حرم: هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و دهه مبارکه فجر همایش سراسری سیره فاطمی، مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب اسلامی را برگزار می نماید.



به گزارش عطر حرم به نقل از مهر، لاله افتخاری رئیس هیأت اندیشه ورز بانوان قرآنی کشور با بیان این خبر اظهار داشت: هیأت اندیشه ورز بانوان قرآنی شعب استانی خود در کل کشور را راه اندازی نمود تا بتواند از ظرفیت های استانها برای بسط فرهنگ قرآنی بهره بگیرد.
در همین راستا نخستین برنامه رسمی این هیأت تحت عنوان "همایش سراسری سیره فاطمی مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب اسلامی" همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همین طور فرزند گرانقدر ایشان حضرت امام (ره)، در شهر خمین، زادگاه امام راحل (ره) شروع خواهد شد.
در این مراسم اعضای هیأت اندیشه ورز بانوان قرآنی کشور به نمایندگی از هیئات استانها ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و نثار گل در محل زادگاه ایشان، با آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاقی باردیگر خواهند کرد و بعد از آن در محفل انس با قرآن کریم ویژه کاروان قرآنی انقلاب که به همین مناسبت برگزار می شود حضور یافته و بیانیه این هیأت نیز در مراسم فوق قرائت خواهد شد.
در این روز هیأت های اندیشه ورز بانوان قرآنی استانها با مشارکت ادارات کل تبلیغات اسلامی و کارگروه قرآن ستاد بزرگداشت دهه فجر در سراسر کشور، همایش های خودرا به صورت حضوری، نیمه حضوری و وبیناری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهند کرد که جزئیات این برنامه ها بعد از هماهنگی های لازم و به صورت استانی اطلاع رسانی عمومی خواهد شد. رئیس هیأت اندیشه ورز بانوان قرآنی کشور ابراز امیدواری کرد، با بهره بردن از ظرفیت هایی که در استان های کشور خصوصاً در جامعه بانوان وجود دارد بتوان جهت تعمیق و گسترش فرهنگ قرآنی جامعه بانوان و دیگر آحاد ملت بهره گرفته و در این روز با برکت و همین طور در روزهای مبارک دهه فجر قدم کوچکی در امتداد اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه فرهنگ قرآنی بردارد.


منبع:

1399/11/10
15:00:53
0.0 / 5
1176
تگهای خبر: اسلام , اسلامی , امام , بهداشت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس