رزمایش همدلی مساجد همچنان ادامه دارد

رزمایش همدلی مساجد همچنان ادامه دارد به گزارش عطر حرم معاون مركز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به این مورد كه یكی از كاركردهای مساجد پرداختن به بحث نیكوكاری و رفع نیاز محرومین است، اظهار داشت: خوشبختانه در روزهای شیوع كرونا طرح رزمایش همدلی با استقبال خوبی از جانب مسجدی ها روبرو شد و در صدد هستیم با كمك نیكوكاران و خیرین این امدادرسانی را در طول سال هم ادامه بدهیم.


حجت الاسلام والمسلمین ذاکر در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه مساجد استان تهران از همان ابتدای شیوع کرونا و عدم بازگشایی مساجد از ظرفیت ها و خدمت رسانی مساجد برای کمک به نیازمندان بهره بردند، اظهار نمود: برپایه گزارش هایی که به دست ما رسیده است از ۹۶۶ مسجد استان تهران در حدود ۲۸۵ هزار بسته معیشتی توسط این مساجد و با کمک خیرین تهیه و توزیع شده است.
وی اظهار داشت: بعد از بیانات مقام معظم رهبری و اجرای طرح رزمایش همدلی این کمک رسانی با افزایش بیشتری روبرو شد و طرح «هر مسجد یک قربانی» اجرا شد که تابحال ۴۹ رأس گوساله، ۲۲۱۵ رأس گوسفند و ۱۷ هزار مرغ ذبح و در بین نیازمندان توزیع شده است. با عنایت به این که در روزهای ماه مبارک رمضان بودیم بعضی از مساجد در آن ایام به توزیع غذای گرم پرداختند و در حدود ۲۰۷ هزار پرس غذا طبخ و در بین نیازمندان توزیع شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به مساجد با تاکید بر این مورد که رزمایش همدلی در مساجد همچنان ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: یکی از کارکردهای مساجد امدادرسانی و توجه به نیازمندان است که خوشبختانه با حضور خیرین این کمک رسانی همچنان ادامه دارد و در صدد محرومیت زدایی در میان نیازمندان هستیم.



1399/03/10
22:58:12
5.0 / 5
3097
تگهای خبر: اسلام , فرهنگ , مسجد , نیكوكار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس