خدمت رسانی 24 ساعته به زائران پاكستانی از جانب این كشور در مرز میرجاوه

خدمت رسانی 24 ساعته به زائران پاكستانی از جانب این كشور در مرز میرجاوه عطر حرم: معاون استاندار بلوچستان پاكستان و رئیس هیات پاكستانی اظهار داشت: همكاران ما در گمرك پاكستان با افزایش تعداد كاركنان خود سرویس دهی به مسافران را از 12 ساعت به 24 ساعت تغییر داده اند كه این امر سبب تسهیل در حركت زائران می گردد.


به گزارش عطر حرم به نقل از ایسنا- محمد حافظ طاهر در نشست مشترك با معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان اضافه كرد: پیشنهاد انتقال زائران با استفاده از ریلی بسیار مناسب می باشد و به دنبال آن هستیم تا امسال تمهیدات لازم برای بهره برداری از این ظرفیت فراهم گردد اما تصمیم با سالارهای كاروان های زائران است كه از چه طریقی مسافران خویش را منتقل كنند.
معاون استاندار بلوچستان پاكستان در ادامه با تقدیر از جمهوری اسلامی ایران برای پذیرایی از زائران این كشور اضافه كرد: برپایه تجربه سال قبل تصمیم گرفتیم زائران اربعین را به صورت گروه های متناوب وارد مرز ایران نماییم.
حافظ طاهر بیان كرد: در كویته مكان های ویژه ای برای استراحت و اسكان موقت زائران در نظر گرفته شده است.
معاون استانداری بلوچستان پاكستان خاطرنشان كرد: با عنایت به افزایش تردد مسافران در روزهای اربعین سالن مسافربری با ظرفیت روزانه بیش از پنج هزار نفر برای تسهیل تردد زائران در مرز تفتان در نظر گرفته شده است.
او همینطور خواهان تولید یك خط ارتباطی مستقیم ویژه مسئولان ایران و پاكستان شد و اظهار داشت: با استفاده از این خط ارتباطی می توان تعداد و ساعت حركت زائران را اعلام نمود تا ساماندهی و اسكان دادن آنان با برنامه ریزی بهتری صورت گیرد.
نشست مشترك 2 هیات ایران و پاكستان به منظور برنامه ریزی بهتر و منسجم تر در زمینه ورود زائران اربعین حسینی از پاكستان به ایران و حل مشكلات موجود در این زمینه روز شنبه در استانداری سیستان و بلوچستان برگزار گردید و طرفین توافقات انجام شده را در قالب تفاهم نامه ای به امضا رساندند.




1397/07/15
21:53:06
5.0 / 5
4397
تگهای خبر: اربعین , اسلام , اسلامی , جمهوری اسلامی ایران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس