رئیس كمیسیون فرهنگی شورای شیراز:

كوچه ادیان شیراز بهسازی می شود

كوچه ادیان شیراز بهسازی می شود عطر حرم: فارس رئیس كمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به طرح بهسازی و اصلاح مبلمان شهری كوچه ادیان، این معبر تاریخی را «میراث معنوی» منحصر به فرد و باارزش فرهنگی- مذهبی دانست.


سید احمدرضا دستغیب چهارشنبه دوم مهر و در حاشیه یکصد و سی و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز، به خبرنگاران اظهار داشت: پیرو سیاست های راهبردی شورای پنجم درباب زنده سازی معابر تاریخی فرهنگی و مذهبی شهر و پیگیری های کمیسیون، طرح پیشنهادی شهرداری درباب بهسازی و اصلاح مبلمان شهری کوچه ادیان مورد بررسی قرار گرفت.
او با اشاره به ارائه پیشنهادات اصلاحی درباب این معبر در جلسه فوق، عنوان کرد: مقرر شد تهیه پیوست فرهنگی، اجتماعی، کوچه ادیان بعنوان یک میراث معنوی منحصر به فرد بعد از بررسی های همه جانبه نظیر حوزه های ترافیکی، منظر شهری، کاربری ها با رعایت حقوق ساکنان بررسی و نتایج در چارچوب لایحه به شورا ارائه شود.
دستغیب همین طور با اشاره به موضوع «ساخت تندیس و المان جدید سرلشگر خلبان شهید عباس دوران» نیز اظهار داشت: مقرر شد شهرداری ظرف مدت دو هفته با پیگیری طراحی و ساخت المان، درباب جانمایی و نصب المان نیز سه مکان مناسب را به کمیسیون پیشنهاد دهد.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز همین طور از بررسی و ارزیابی اجرای تکلیف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در بودجه سال ۱۳۹۹ گفت و اضافه کرد: نتایج و گزارشات شهرداری به کمیسیون تلفیق شورا ارجاع خواهد شد.
دستغیب، عضو شورای اسلامی شهر شیراز همین طور به بررسی طرح راه اندازی خانه شهریاران جوان نیز اشاره نمود و اظهار داشت: ظرف مهلت یک هفته کمیته های اجتماعی، فرهنگی و هنری نتایج بررسی های خودرا به کمیسیون ارائه می کنند.




منبع:

1399/07/04
20:29:09
5.0 / 5
2424
تگهای خبر: ادیان , اسلام , اسلامی , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
عطر حرم

atreharam.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر حرم محفوظ است

عطر حرم

عطر و ادکلن و اسانس